donderdag 24 december 2009

Trouwkaartjes





Op dit moment zijn mijn kaartjes niet aan te slepen in de kapsalon waar ik ze verkoop. Mijn kaartenmolen staat er dan ook zielig gevuld bij. Dus toen ik het eerste kaartje van deze serie af had, ben ik maar gelijk verder gegaan en heb er nog 2 gemaakt (da's weer een knipvel minder in de verzameling hihi). Het 3d vel is van Studio Light en het scrappapier van Making Memories Wedding. De bloemetjes heb ik geponst met de Daisy ponsen van Paper Shapers en de takjes met de Branch pons van Martha Stewart. De cirkels heb ik gestanst met m'n Nestabilities. Tot slot nog wat strass, brads, lint en een hangertje gebruikt.

Ik wens jullie hele gezellige Kerstdagen, geniet ervan!

Groetjes Erika

17 opmerkingen:

Cootje zei

Heel mooie kaartjes Erika!!

gr. Cootje

Anneke zei

Wauw wat een plaatjes Erika
Groetjes Anneke

* Üla * zei

Heel mooie en elegante kaartjes Erika!
Bij deze wil ik jou ook hele fijne Feestdagen met jouw familie wensen.En een gezond en creatief 2010!
groetjes Ula

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes Erika.
Ook namens mij hele fijne feestdagen voor jou en je familie!
Groetjes van Jacqueline

Gretha zei

wauwww, wat een mooi stel bij elkaar en die kleuren vind ik heel erg mooi zo.
ik wens je ook hele fijne dagen toe en alle goeds voor 2010.
lieve groetjes van Gretha

RosesMarijke zei

Dat zijn drie schitterende kaartjes Erika en wat fijn dat je zoveel kaartjes verkoopt...leuk hoor!!
Hele fijne dagen gewenst!!

Toos Awater zei

Wat zijn ze weer supermooi Erika en fijn fijn dat je zoveel kunt verkopen

Groetjes Toos

Alina zei

super mooie kaartjes, Erika!
Hele fijne kerstdagen!
Liefs, Alina

Riet zei

Prachtige kaarten Erika,lief die plaatjes, het blijf toch wat hebben die vellen.
Mooi dat papier.

Fijne kerstdagen.
Liefs Riet.

tanja zei

ziet er super mooi uit gr tanja

Angelique zei

Prachtig en stijlvolle kaartjes heb je gemaakt!
Ook voor jou en je familie hele fijne dagen gewenst!!

groetjes angelique

Willy zei

Wauw....wat een superlieve trouwkaartjes Erika!
Groetjes, Willy

Louisette passion retriever, cat, memory Katanga zei

Zeer leuke kaarten , proficiat Erika
¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)Groetjes van Belgie (¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)
(¸. • '♥ ♥. ¸. •¨) Nog meer plezier scrap in 2010. (¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)

Blog Louisette/
http://blog.seniorennet.be/louisette/
************
http://retrieverdog.skynetblogs.be/post/6634041/scrap-golden-retriever-louisette-de--noel-et-
************

(¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)
¸. • '¸. • *' ¨) ¸. • * ¨) ¸. • '¸. • *' ¨)
(¸. • '(¸. • `* ¸. •' ¸. • * '¨)♥ ¸. • * ¨)
........|_ ♥_|...... ★ Happy New Year
........| 000 | ...... 2010
........| 000 |....... The best
........| 000 | ....... for you
........| 000 | ........ Peace
........ \ 00 /......... World
......... \ 0 /..........Blog goldenretriever
...........||............ Louisette
...........||.............Belgium .
...........||....... (¸. • ♥ ♥ •¸.)
.........._||_..... Kiss... ★...
♥ ¸. • *¨)¸. • * ¨)....¸. • * ¨)
(¸. • '♥ ♥. ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨) ¸. •' ¸. • * '¨) ¸

Marianne Schut zei

Hai Erika,
Erg mooie kaartjes geworden! en wat een schitterend papier heb je gebruikt! Leuk dat er zoveel intresse is voor je kaartjes!
Fijne jaarwisseling en heel veel geluk en gezondheid en uiteraard creativiteit voor 2010 gewenst!
Groetjes, Marianne

Diane zei

Hee Erika,

Gefeliciteerd met je dochter. En wat een beeldjes van trouwkaarten zeg. Ik snap dat je je kaaren niet aangesleept kan krijgen.

Groetjes,
Diane

Mike zei

hallo erika,

ten eerste: erg mooie trouwkaartjes

doe je deze kaarten ook online verkopen,als je ze nog hebt of maakt?

Anoniem zei

verschrikkelijke mooie kaarten helemaal die trouw kaarten verliefd op..even een vraagje die je die bloemen met floralponsen maar met hoeveel gram papier want bij mijn gaan ze vaak stuk...