vrijdag 8 oktober 2010

Winnares "100 Volgers Candy"

Hoi allemaal,

Voordat ik de winnares van mijn candy bekend ga maken, wil ik jullie eerst allemaal heel erg bedanken voor de leuke reacties en jullie enthousiaste deelname!

Via de Random Number Generator heb ik de winnares gekozen en het is geworden....


spannend......


Ashley

Van harte gefeliciteerd meid!

Als je even je adres aan mij doorgeeft via marcelenerika@live.nl dan komt de candy naar je toe. Alvast heel veel plezier ermee!

Ik wens jullie allemaal een gezellig weekend!

Groetjes Erika

5 opmerkingen:

Larisa zei

Congratulations to Ashley!!!

Ashley zei

wat geweldig! ik heb gewonnen! dankjewel!

Jeanet van der Lee zei

Van harte gefeliciteerd Ashley!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ashley gefeliciteerd met je gewonnen candy. En Erika bedankt voor het mogen meedoen! Morgen heb ik een candy op mijn blog.
Groetjes van Jacqueline

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Van harte gefeliciteerd Ashley! Superleuke Candy was dit :D