maandag 29 augustus 2011

De opdrachtkaartjes

Hoi,

Zoals beloofd, hier nog even de foto's van de opdrachtkaartjes voor mijn webwinkeltje.

Het zijn er 45... een hele klus, maar ontzettend leuk om te doen:



En hier even een foto van 1 kaartje apart:



M'n Cuttlebug heeft overuren gedraaid, maar het is gelukkig allemaal op tijd af gekomen.

De Fimo charms zijn inmiddels ook al af. Die foto houden jullie nog van mij tegoed. De klant gaat er namelijk zelf een armbandje van maken en ik vind het leuk om die dan te laten zien aan jullie. Ik heb de smaak van charms maken weer goed te pakken dus binnenkort komen er heel veel bij in mijn shopje.

Bedankt voor het langskomen en een hele gezellige dag allemaal!

Groetjes Erika

16 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig kaartje is dit!

Liefs Ida

Charlotte zei

Leuk kaartje Erika! En dat maal 45! Goed gewerkt! (ik vind het ook steeds fijn als ik iets 'aan de lopende band' kan maken)
Groetjes,
Charlotte

marian zei

Wat een geweldig lieve kaartjes zijn dit.Inderdaad een hele klus lijkt mij,maar super gelukt.
Groetjes van Marian.

Thea zei

Wat een klus inderdaad, maar ze zijn dan ook wel heel mooi geworden.

Groetjes Thea

Greet van Maurik zei

De kaartjes zijn erg mooi, wat een werk 45 stuks, nou m'n complimenten hoor.
Fijne dag en groetjes. Greet

redscrap zei

dat is zeker eeen hele opdracht maar wel eruuug leuk
groetjes mina

Marianne Reijgersberg zei

Wat een mooie kaartjes zijn het geworden. Je cuttlebug heeft overuren gedraaid, maar jij ook. Maar het resultaat mag er zijn.
Ben heel benieuwd naar je charms.
Groetjes Marianne

Riet zei

Wat een mooie kaartjes Erika.
Wat een karwei meis.
Je zal blij wezen dat het klaar is.

Liefs Riet.

Alma Westerhof zei

Hoi Erika,

Tjonge, wat een klus. Ze zien er enig uit!

Groeten,
Alma

Willie zei

Een hele klus Erika maar het resultaat mag er zijn,erg mooi.

groetjes Willie

Ans S. zei

De kaartjes zien er heel mooi uit, wat een werk.
Groetjes Ans

Margo zei

Wow dat zijn er inderdaad een heleboel !
Wel een erg leuk kaartje !
Liefs
Margo

Alina zei

ze zijn heel erg mooi geworden, Erika!
groetjes, Alina

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje. En wat een klus: 45 kaartjes en allemaal hetzelfde. Maar het ziet er werkelijk schitterend uit. De opdrachtgever zal er wel heel blij mee zijn. Groetjes, Ankie

Maia zei

Poeh wat een werk maar ze zijn erg schattig!
Groetjes Maia

GerJanne zei

Hoi Erika,

nou ze werkelijk prachtig! Je hebt wel eer van je werk, hoor.
Groetjes,

GerJanne