donderdag 22 november 2012

4 kaartjes

Wat leuk dat je weer even langskomt op mijn blog!

Deze keer heb ik weer wat kaartjes om te laten zien.



Deze twee zijn gemaakt met het schitterende scrappapier van Galeria Papieru. Helemaal mijn papier want ik ben gek op ruitjes, stipjes en bloemetjes. Het is exclusief te koop bij 't Hobby Hoekje "De Linge" in Leerdam.

Ik heb nog meer van dit soort kaartjes gemaakt maar die vind je op mijn PictureTrail site.


En dit zijn 2 kleine kaartjes van 10 x 10 cm.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

Groetjes Erika

13 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige kaartjes Erika!! Het is zo mooi dat papier. Ik heb dezelfde smaak als jij ;-)
Groetjes Tineke

Wil zei

Mooie kaartjes Erika, je maakt ook van alles en nog wat zeg.

groetjes, Wil

Bea zei

Super leuke kaartjes Erika, heel mooi papier heb je gebruikt....

groetjes Bea

Ellen zei

Wat een leuke kleine kaartjes! Toevallig heb ik de laatste tijd ook een aantal exemplaren van 10 x 10 gemaakt. En ruitjes en stippen... altijd leuk!
Groetjes, Ellen

Linda zei

wat zijn ze leuk geworden
gr linda

Unknown zei

Hallo Erika,
Ik ben pas nieuw in blogland en nog een beetje op verkenning. Ik was meteen verkocht toen ik op jouw blog terecht kwam en heb me dan ook maar meteen aangemeld om meer van dat moois te kunnen zien in de toekomst.
Groetjes

Christine

Creations by Shirl zei

Gorgeous cards, you should enter your Forever Friends if not on this challenge then put it for the next challenge. Very pretty!
tfs -

Aleida zei

Wat een mooi papier, past heel goed bij de beertjes. Leuke kaarten
groetjes,

Anoniem zei

Hele mooie rustige kaartjes met inderdaad schitterend papier.
Groetjes Joke

Liesbeth zei

leuke lieve kaartjes Erika.
gr. liesbeth

Erica ♥ zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt,
en dit papier is zeker heel erg
mooi hoor !

Lieve grtjsss Erica ☼

Babette zei

Wat een prachtige kaartjes.
Groetjes Babette

Doreen zei

Gorgeous cards,love the images and fab designs.xxx