woensdag 9 april 2014

Heel veel freubels...

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer even langskomt op mijn blog!

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn geboortekaartjes. Ik waardeer dit enorm, vooral omdat ik me realiseer dat ik zelf de laatste tijd steeds minder tijd heb om bij jullie langs te komen en een reactie achter te laten. Per 1 januari ben ik mijn bedrijf Erika Creatief gestart en ik heb het daar (gelukkig!!!) heel erg druk mee. Maar af en toe ga ik er nog voor zitten en dan zie ik de meest mooie dingen langskomen, complimenten voor jullie allemaal!

Ik heb net mijn PictureTrail even een flinke update gegeven dus mocht je alle nieuwe creaties willen zien, ga daar dan ook even langs.

Hier een paar van mijn laatste freubels, om te beginnen vrolijke uiltjes:



Naar een idee van Kitty Franken maakte ik deze leuke paashaasjes:


Nog een setje van een gastendoekje en washandje:


Wat kadodoosjes gevuld met een washandje en mini douchegel:




En tot slot nog een kaartje:


Als je nieuwsgierig bent naar de rest moet je dus even op mijn PictureTrail kijken.

Fijne verder en tot de volgende keer!

Groetjes Erika

13 opmerkingen:

lenywim35 zei

Hi Erika, Na de geboortekaartjes nu ook weer een aantal leuke kaarten. veel succes er mee. gr leny w

Cards en Box bij Lady M zei

het ziet er allemaal heel mooi uit je hebt weer goed je best gedaan groetjes maartje

Joanne kramer zei

Wat een prachtige creaties! groetjes Joanne

Kaartenkraam zei

Alles ziet er als altijd weer geweldig uit! Heel veel succes met webwinkel, leuk dat je het er druk mee hebt.

groetjes van Ank

Ellen zei

Wat een leuke dingen allemaal! Vooral die paashaasjes vind ik enig.
Groetjes, Ellen

Tineke van der Linden zei

Prachtig zijn alle kaartjes en kadoosjes Erika!
Fijn dat je bedrijfje lekker loopt.
Groetjes Tineke

Renate zei

Je hebt echt niet stil gezeten. De paashaasjes zijn helemaal geweldig.

-xies- Renate.

Erica ♥ zei

Het ziet er allemaal echt schitterend uit, mooie dingen gemaakt ☺
Gezellige en fijne week nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

mooie creaties

Thea zei

Oh wat prachtig allemaal wat je hebt gemaakt! Veel succes met je bedrijfje.

Groetjes Thea

Ellie Bakker zei

Nou Erika jij hebt dit keer lekker veel om te laten zien je hebt weer erg leuke creaties gemaakt. En ik wens je nog veel succes met je eigen bedrijfje.
Groetjes Ellie

GerJanne zei

Oh wat een gave creaties lat je weer zien. En gefeliciteerd met je bedrijf. Dat kun je toch wel en avontuur noemen! Veel succes!!
GerJanne

Anoniem zei

Je mag weer trots zijn op al je creaties! Toppie gemaakt!

Creatieve groetjes, Gaby...:-)