maandag 5 april 2010

Award van Renate!

Deze award kreeg ik gisteren van Renate, bedankt meid!
Renate is de oprichtster van het Marianne Design Challenge Blog en het is echt heel leuk om deel uit te maken van het Design Team.

Nu is het de bedoeling dat ik 10 dingen over mezelf vertel, dus daar gaan we dan:

1. Ik ben getrouwd met Marcel en samen hebben wij een dochtertje van 7: Desirée.
2. Ons huis wordt verder bewoond door ons hondje Boris, een zwarte Shih-Tzu.
3. We wonen in Almkerk, maar ik ben zelf geboren in Woudrichem.
4. Ik maak nu zo'n 10 jaar kaartjes in allerlei technieken.
5. Daarnaast boetseer ik graag met Fimo-klei en koud porselein.
6. Op z'n tijd hou ik ook van een goed spannend boek.
7. Ik zit in het Design Team van Ge-We Hobby en het Marianne Design Challenge Blog.
8. Ik vind het heerlijk om leuke dingen te doen met ons gezin.
9. Ik beheer de website van Ge-We Hobby en daarnaast werk ik ook nog als postbezorger.
10. Ik verveel me nooit, kom altijd tijd tekort.

Nu is het de bedoeling dat ik deze Award doorgeef aan 10 personen. Daar heb ik altijd heel veel moeite mee. Deze keer ga ik dus geen keuze maken, want ik gun 'm jullie allemaal. Dus ik zou zeggen: neem 'm lekker mee en geniet ervan!

Prettige 2e Paasdag, ik kom vandaag waarschijnlijk nog wel met een kaartje vandaag!

Groetjes Erika

Geen opmerkingen: