vrijdag 8 oktober 2010

Candy Time!!!

LET OP: dit bericht blijft bovenaan staan tot 8 oktober, mijn nieuwste creaties vind je hieronder.

Hier is tie dan: mijn "100 Volgers Candy"!

Deze candy bestaat uit: 8 halve vellen Tilda papier, een pakje lintjes, 2 stempeltjes en een zakje bloemen en embellishments.

Wat moet je doen om kans te maken op deze spulletjes:

- word volger van mijn blog (als je dat nog niet bent)
- plaats deze candy met een link op je eigen blog (als je die hebt)
- laat een berichtje achter onder dit bericht

Doe dit voor vrijdag 8 oktober a.s. want dan maak ik de winnaar of winnares bekend.

Succes allemaal!

Groetjes Erika

42 opmerkingen:

Linda zei

Hoi

Wat een leuke candy, daar wil ik wel een gokje aan wagen. Dank je wel hoor en gefeliciteerd met je volgers
Gr Linda Dekker

Geertje zei

Zo je zit nu al op 104.
Volger was ik al en hij staat op mijn blog hoor.
Ik vind het een mooie candy, en vooral het papier van Tilda.
Fijne zondag gewenst.

Groetjes Geertje,

Willie zei

Hallo Erika,

Volger was ik al van je,maar wil wel graag een gokje wagen,vind het een hele leuke candy.

groetjes Willie

Caroline zei

Wat een leuke Candy! Gefeliciteerd met je 100e volger.
Ik ga zeker een gokje wagen. Ik zet de Candy op mijn blog. Volger was ik al.
Op naar de volgende 100. Succes ermee.Je maakt dan ook mooie dingen een lust om naar te kijken.

Groetjes Caroline

Judith Veldhuizen zei

Wauw! Wat een gave candy met dat mooie papier en al die leuke bloemen en spulletjes!
Ik doe graag mee!

Groetjes, Judith
http://artdogz.blogspot.com

@ddy zei

Wat leuk dat je 100 volgers hebt en dat je dan gaat trakteren.
Bij deze wil ik ook kans maken op dat moois!!Volger ben ik al, dus...
Groetjes Addy

patricia zei

hoi Erika wat leuk deze kans op z´on mooie candy te winnen ik doe graag mee bedankt! en gefeliciteerd met zoveel volgers.
veel liefs patricia

Aleida zei

Gezellige candy met dat mooie papier van Tilda, daar doe ik graag aan mee!
Ben volger geworden en zet de candy in mijn zijbalk. Ik zag dat ik volger 107 ben, dus je zit al dik over de 100!
groetjes,

chrilvian zei

ik doe mee hoor
leuke candy
waag een gokje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super gave candy Erika, heel mooi! Ik waag graag een gokje en zet de link op mijn site.
Groetjes van Jacqueline

Bep zei

Hoi Erika,

Volger was ik al, gefeliciteerd met je 100e volger.
Ook ik wil graag een gokje wagen en zet de link naar mijn blog.
http://beppieskaartenenfreubelblog.blogspot.com/

Gr...Bep

Unknown zei

Goh wat leuk, gefeliciteerd met je 100 volgers en ik doe uiteraard graag mee met je prachtige candy.
Groetjes van Ageeth

Anke zei

Heey Erika,
Ik doe graag mee en zet hem in mijn sidebar.
liefs Tessa

Ashley zei

wat een leuke candy, ik doe graag mee, gefeliciteerd met weer een nieuwe volger erbij! gr ashley

martina's kaartjes zei

Dag Erika,
wat een leuke candy !! Fijn om te mogen meedoen, volger ben ik ondertussen geworden en binnen een paar minuutjes sta je in mijn sidebar.
Kom gerust eens een kijkje nemen op mijn blog, ik doe ook net een candy, dus voel je vrij om deel te nemen...
http://martinaskaartjes.blogspot.com/
groetjes uit Antwerpen,
martina
x

me zei

Leuke candy :-)
Ik vind het leuk om mee te doen. Dan k je wel en gefeliciteerd me je aantal volgers :-)
Me

Jessica L zei

Wow! What a generous candy! Thank you so much for a chance to win!

Inge zei

Hoi Erika,

Ik kom via via op je blogje terecht en vind de dingen die je maakt echt super mooi!
Graag zou ik ook mee willen doen met je candy (een linkje staat op mijn blog).

x Inge

Ukka zei

Ooooh gorgeous blog candy Erica! Thank you for the chance to win. I am following you and have put a link in my sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/. Congratulations on your first 100 followers I'm sure there will be many more. xx

Larisa zei

Very nice candy!!! I linked it on sidebar
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
I am a follower now. Thanks for the chance to win!
Hugs. Larisa.

Annelies zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik ben er ook eentje geworden en er staat een link in m'n sidebar . Bedankt om zo'n leuke candy uit te kiezen en te verloten! Groetjes, Annelies

monique langenberg zei

wat n leuke candy,
heb helaas geen eigen blog maar..... wil wel graag meedingen naar de candy!!
volger ben ik uiteraard ook geworden want je blog is superleuk!
groetjes monique

Relinde Scheepers zei

Hartelijk gefeliciteerd met je volgers!!
Ik wil graag een gokje wagen!
super leuke candy!!!
groetjes Relinde

Nаташа zei

Erika! Thanks for the chance to win such a beautiful candy! :) http://rukotvorenie.blogspot.com/2010/10/candy-time.html

Durvina zei

Wat een leuke, en mooie candy, daar zitten veel, nee alle spullen in om schitterende creaties mee te maken, ik waag graag een gokje.

gr, Durvina

Anita zei

Hoi Erika, Gefeliciteerd met je volgers. Ik heb er pas 22. :) Wat een gave candy daar doe ik graag aan mee. En wat zijn die geld envelopjes leuk die je op je blog hebt staan! Enorm schattig. Gr. Anita

Justine zei

Ik zou graag meedoen met de toffe candy!
Zeer leuke candy!

Marianne zei

Hallo Erika,
Ik kom net pas bij je blog en ben meteen volger geworden. Ik wil ook wel een gokje wagen voor de leuke candy. Nog proficiat met je 100 volgers, maar die ben je nu al ver gepasseerd zag ik!

mandy zei

hoi erica,wat heb je een leuke candy gemaakt ja tilda papier wie wil dat nou niet he en al die andere mooie spulletjes. Ik doe een gokje bij je!
groetjes mandy
http://mandyscreaties.blogspot.com

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Wat een super super superleuke Candy!! Ik doe mee hoor :D
Enne, ik heb ook een give away, mocht je het leuk vinden! Ik zet je op mijn blog onder kopje ♥Give away's♥

Jeanet van der Lee zei

Wat een leuke candy zeg, dat Tilda papier in die kleur is helemaal toppie. Ik zie dat je inmiddels al vér over de 100 volgers heen zit, dus je gaat lekker! Ik ga je candy nog effe in mijn sidebar zetten hoor en dan duimen maar... Groetjes, Jeanet

darling Ho zei

Great Candy.:)
and I'll follow your blog.:)
This is my blog's sidebar.
http://darlingho.blogspot.com/

Sanne zei

Hey Erika!

Omdat ik vlakbij GéWé-Hobby woon, volg ik natuurlijk de blog van GéWé en alle mensen die aan deze blog meewerken. Leuk dat je een candy weggeeft, ik houd van prijzen winnen ;-) Ik heb de candy ook op mijn blog geplaats. Ga er maar eens een kijkje nemen: http://scrapcardsandstuff.blogspot.com
Ben je zaterdag ook bij géWé?

Groetjes Sanne

isabel zei

Hoi Erika
Leuke candy heb je,wil ook een kansje maken maar helaas ik heb geen blog maar wel een weblog met mijn knutsels mag ik het daar op zetten?
groetjes Isabel

isabel zei

Heb het op mijn weblog geplaats
http://dollcreaties.goedbegin.nl/

groetjes Isabel

stempelfreaks zei

Gefeliciteerd met je volgers. Wij willen graag een gokje wagen. wat een mooie Candy. We hebben je link op onze site gezet.
Groetjes Astrid & Larissa

Peninia / Gosia zei

Hallo Erika!
What a lovely giveaway! Please allow me to enter:)
*hugs-Peninia

Marjolein zei

Wow Erika, wat een mooie candy. Ik vind het Tilda papier echt super. Bedankt dat we hier kans op kunnen maken.

Groeten, Marjolein

Mia zei

Thanks for a chance to win your nice blog candy!

Belinda zei

Hola!!! Me encantaria participar en tu sorteo!!! Que papeles tilda mas preciosos regalas!!! Y que de florecitas y botones!! Me encantan!!
Mi nombre es Belinda y soy de España.
Besos

belinduchi@hotmail.com
http://lacasitadebelinda.blogspot.com

Sande zei

Congrats for the 100 followers!
And thanks for the chance to win this gorgeous candy!

Hugs, Sande

Gośka zei

Thanks for a chance to win.
I kindly invite you to visit my blog.
Regards
http://www.zyrafowo.blox.pl/html