woensdag 22 september 2010

Vogeltjes


Tja... de herfst is officieel begonnen... maar buiten is het heerlijk vandaag!

Vorige week heb ik dit herfstkaartje gemaakt met een knipvel van Mattie en het Old Fashioned Christmas papier van Marianne Design. Verder alleen nog een stukje kant, bloemen en raffia toegevoegd. De randjes heb ik bewerkt met de distresser van Tim Holtz. Een heel eenvoudig kaartje dus, maar het resultaat is best mooi vind ik zelf.

Bedankt voor het langskomen en geniet allemaal nog even van het mooie weer!

Groetjes Erika

14 opmerkingen:

Gretha zei

Prachtige kaarten Erika, deze is heel mooi en een harmonieus kleurencombi. Je vorige kaart heb ik even bij zitten kwijlen, zo mooi en prachtig ingekleurd.
Groetjes Gretha

Ellen zei

Hoi Erika,

Het is zeker heerlijk buiten, heb lekker de deur open staan hoor. Wat heb je een geweldig mooie kaart gemaakt, helemaal mijn stijl!

Groetjes,
Ellen

Neline zei

wauw...wat een prachtige kaart!
super kleurcombi;)
De vellen zijn mooi hé van mattie;)
groetjes
Neline

RosesMarijke zei

Hele mooie warme kleuren...schitterend!!

Toos Awater zei

Hij is super!!!! mooi Erika

Groetjes Toos

Made by Janet zei

OOoh een beauty van een kaart!!

Erg mooi!!

groetjes Janet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg mooi Erika!

Liefs Ida

Willy zei

Ohhh...wat een leuk kaartje Erika!
En je ander kaarten zijn ook weer schitterend ;)
Groetjes, Willy

Katinka zei

Prachtig kaartje Erika!

Groetjes
Katinka

* Üla * zei

Hele mooie en zeer sfeervolle kaart Erika!
Een mooi welkom voor het nieuw seizoen. Gelukkig meeste van ons konden vandaag nog genieten van prachtig weer.
groetjes Ula

Lena zei

Hallo Erika.
je kaart is schitterend.
groetjes Lena.

Wybrich zei

deze is erg mooi, mooi kleurgebruik ook!

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Erika!
groetjes, Alina

Caroline zei

Heel mooi kaartje. Ik heb gelijk even rondgekeken op je blog. Echt mooi ben gelijk volger geworden.

Groetjes Caroline