donderdag 3 februari 2011

Geslaagd!

Hoi allemaal,

Deze keer een "geslaagd" kaartje van mij. Helaas ben ik zelf nog niet zo ver, ik heb nog wel een jaartje studie voor de boeg. Maar dat geeft niks, ik heb de tijd.

Ik heb het afdrukje weer ingekleurd met Distress Ink Pads.


De gebruikte kleurtjes zijn:

- Black Soot
- Tattered Rose
- Mustard Seed
- Barn Door

En dit is het kaartje geworden:


Het scrappapier is van Eline's Huis (Marianne Design). Verder nog een papieren kleedje, een stukje lint, een labeltje van Romak, wat bloemen en natuurlijk een paar strassjes.

Het wordt nu hoog tijd dat ik weer wat afdrukjes in ga kleuren. Ik heb er nog wel eentje liggen maar die wil ik bewaren om te gebruiken bij een schitterende nieuwe collectie scrappapier van Maja Design die half volgende week weer binnen gaat komen bij Ge-We Hobby.

Bedankt voor het langskomen en jullie leuke berichtjes en tot de volgende keer maar weer!

Groetjes Erika

11 opmerkingen:

Linda zei

helemaal leuk is ie
gr linda

Sanne zei

Wat een leuk kaartje! Ik vind dit zo'n leuk afdrukje! Het papier trouwens ook!

Liefs Sanne

Liefs Ineke zei

Hardstikke mooi kaartje Erika.

Groetjes van Ineke

Aleida zei

Dit is een heel leuk kaartje geworden!
groetjes,

Anke zei

Wat een super leuk afdrukje. Perfect voor een geslaagd kaartje.
liefs Tessa & Anke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Erika!
Mooie kleuren en een heel leuk stempeltje.
Groetjes van Jacqueline

Thea Wildeman zei

Prachtig kaartje Erika, mijn complimenten!
groetjes Thea

Gretha zei

Hier word je vrolijk van, prachtige kaart Erika. Mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes Gretha

Marianne Reijgersberg zei

Weer zo'n fantastische kaart! En weer zo'n leuke stempel! Mooi ingekleurd. Ik vind dieren altijd moeilijk. Moet het toch weer eens proberen, met zo' n goed voorbeeld.
Groetjes Marianne

Wybrich zei

schitterend Erika, erg leuk zijn ze altijd de Penny Black's!

anita01 zei

Och nog 1 jaar, nou ga je heel veel succes wensen hoor...vind het super knap van je.

Warme groetjes,
Anita