maandag 20 juni 2011

Me to You

Hoii,

Leuk dat je weer even langskomt op mijn blog.

Ik ben aan de slag gegaan met de transparant stickers van Me to You. Wat een schattige beer is dat toch ook! De stickers combineren perfect met de nieuwe kleine scrapvelletjes van Magnolia.

Ik heb gelijk maar 3 kaartjes gemaakt:




Ik heb verder alleen nog wat paper flowers, brads en strass toegevoegd.

Dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het langskomen en een gezellige dag verder!

Groetjes Erika

18 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

nou je bent behoorlijk produktief geweest, ze zijn wel erg mooi geworden en het beertje blijft lief!

GerJanne zei

hoi Erika,

wat een schattige kaartjes heb je gemaakt. Wat leuk die stickers, wist niet dat ze bestonden.
Was jij volger bij mij? Mijn volgers zijn verdwenen en ik heb een nieuw (bijna zelfde) blog gemaakt. Misschien wil je me (weer) volgen.
Bezoek dan even mijn blog en klik op volgen. Het adres is www.gerjanneke2.blogspot.com

Groetjes,

GerJanne

Evelyn zei

hoi Erika,

wat een schatjes zijn het!
en een leuke combo met het magnolia papier!!
groetjes Evelyn.

mariska zei

Wat een leuke kaartjes zeg!
En die stickers zijn ook erg leuk!
Ook ik wist niet dat ze er waren, maar je kan er zo te zien erg leuke kaartjes mee maken.

Liefs mariska

arjette zei

Hoi hoi,

wat zijn ze alledrie ontzettend lief zeg!! Hele mooie kaartjes!!!

gr. arjette.

Marianne Reijgersberg zei

Wat een schatjes. En wat een ontzettend leuk resultaat met die stickers.
Je papierkeuze erbij is geweldig.
Groetjes Marianne

* Üla * zei

Het beertje is gewoon een toppertje en je kaarten zijn heel mooi geworden. Wat ik zelf een super idee vind, dat is het papier!Ik zou zelf niet meteen aan deze lijn denken!
groetjes Ula

Jenine zei

Wat een super schattige kaarten heb je weer gemaakt Erika!!!

Liefs Jenine

Aleida zei

Wat een schattige kaartjes! De kleuren passen inderdaad uitstekend, de sfeer ook.
groetjes,

Gretha zei

Schattige kaarten Erika en heel stijlvol.
Groetjes Gretha

Toos Awater zei

Wat zijn ze toch weer lief die beertjes leuk zo gedaan Eria met die stickers wist niet dat die er waren.

Groetjes Toos

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten heb je ermee gemaakt. Past mooi bij het Magnolia papier. Me to You beertje is ook zo schattig.

Groetjes Astrid.

Riet zei

Prachtige kaarten Erika,super die stempels,mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk gemaakt Erika!

Liefs Ida

Cards en Box bij Lady M zei

wat een leuke kaartjes met die schattige beertjes lief hoor gr maartje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes Erika, ze zijn zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

Greet van Maurik zei

Hoi Erika,
Wat zien je kaarten er weer leuk en lief uit.Fijn weekend.
Groetjes Greet

Anoniem zei

I love this card, its really cute ! Fab papers, fab image, fab colors choise! Well-done!