vrijdag 25 november 2011

Creatiefmarkt - deel 3

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn berichtje van gisteren, ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen!

Zoals beloofd, ook vandaag nog een paar foto's van spulletjes die morgen meegaan naar de Creatiefmarkt in Werkendam.

Allereerst 2 theebakjes die ik gevuld heb met thee en chocolaatjes:





En nog 2 babytasjes met schattige sokjes erin:



Mocht je morgen niks te doen hebben, kom dan gezellig even langs in Werkendam tussen 10.00 en 16.00 uur. De markt wordt gehouden in De Kwinter aan de Hooftlanden 1. Er zijn 56 standhouders (heel veel hobbyisten en enkele winkeliers). Sinterklaas komt ook langs en de kinderen kunnen geschminkt worden, dus het belooft weer hartstikke gezellig te worden!

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend en tot de volgende keer!

Groetjes Erika

8 opmerkingen:

Anneke zei

Wat ziet het er mooi uit Erika! Helaas ligt Werkendam iets te ver;)
Groetjes Anneke

Wybrich zei

die babytasjes, wat zien die er leuk uit!!
veel succes Erica!

Caroline zei

Ohhh, wat zal je kraam er mooi uitzien, wat heb je een leuke dingen gemaakt !

Aleida zei

Ook dit ziet er weer uit om te zoenen!
groetjes,

Marianne Reijgersberg zei

Wauw, en wauw. Wat heb je een schitterende creaties gemaakt. Ik denk dat je heel wat bewonderaars zult hebben op de markt.
Veel plezier.
Groetjes Marianne

marian zei

Hallo EWrika,
Je hebt weer prachtige creaties gemaakt.
groetjes van Marian.

GerJanne zei

Hoi Erika,

wat een prachtige dingen heb je gemaakt. Werkendam is een beetje ver om zo even heen te rijden en ik ben morgen jarig.....dus genoeg te doen, hihihi.

Groetjes en een fijne dag!
GerJanne

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige creaties ERIKA.
Echt super lief.
Heb verder een fijn weekend.


Gr Leny Hempen