maandag 16 september 2013

Kaartjes met klei

Door Orange Elephant werd mij gevraagd een paar kaartjes te maken waarop hun A-Clay is gebruikt. Doordat deze klei heel licht van gewicht is en flexibel blijft na het drogen, is dit prima te versturen.

Ik ging er eens lekker voor zitten en maakte deze 2 kaarten:



De kikker, uil en bloemetjes zijn dus allemaal gemaakt van A-Clay, geweldig materiaal om mee te werken! Erg leuk om op deze manier kaarten maken en boetseren te kunnen combineren. Ik ga zeker nog veel meer kaartjes maken met deze klei.

Ik wens jullie een hele fijne dag verder en tot de volgende keer!

Groetjes Erika

16 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat zijn de kaarten leuk en vrolijk! Leuk om zo verschillende technieken en materialen met elkaar te combineren!
Prachtig hoor!
Groetjes Joanne

Chantal zei

Ooooooh, wat ontzettend leuk gedaan! Dit zijn echte opkikkertjes (en uiltjes) als je deze krijgt!
Groetjes,
Chantal

ellyscard creatief zei

Prachtige kaartjes Erika.
Gr Elly

Erica ♥ zei

Oh dat heb je heel gaaf gemaakt met
klei, en het is ook weer eens wat
anders leuks ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

sjanie zei

Lekker vrolijke kaartjes, Erika.

Liefs,
Sjanie

Kaartenkraam zei

Super gemaakt! ik was al weg van je boetseerkunsten en dat bevestig je hier weer mee!

groetjes van Ank

janieworkum zei

Wat een prachtige kaarten Erica
groetjes Janie

nicole zei

Zo!! Wat zijn ze leuk!!!
Lekker vrolijk en weer eens heel wat anders met die klei erop, super!!
Groetjessss

jolanda zei

mooie kaartjes.
heb ook een candy op mijn blog

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk het ziet er erg leuk uit groetjes maartje

Ans Gilbert zei

Hoi Erika,
Die zien er schattig uit ..gebruik je wel mallen voor de klei ??

groetjes Ans

Adriana zei

Wat prachtig gedaan!

Renate zei

Kei leuke kaartjes, en wat een gaaf spul is dit zeg.

-xies- Renate.

Lenie zei

wat een leuke kaarten zeg met deze klei.
groeten LEnie

Unknown zei

wauw super leuke kaarten!!

groetjes gerrie
http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

Thea zei

Dit geeft een leuk effect! Het uiltje vind ik ontzettend mooi.

Groetjes Thea