vrijdag 12 juni 2009

2 Babykaartjes


Deze 2 kaartjes heb ik afgelopen week gemaakt. Een beetje simpel, maar ik vind ze ondanks dat toch best leuk geworden.
Het papier komt uit de Pretty Paper Blocs van Marianne Design en de baby embellishments zijn van Vivant. Verder heb ik m'n nieuwe Martha Stewart pons gebruikt, Nestabilities Labels One, bloemetjes van Prima Marketing en Marianne Design, wat lintjes en plaksteentjes.

Ik wens jullie een heel fijn en hopelijk zonnig weekend!

Groetjes Erika

10 opmerkingen:

*Ellen* zei

eenvoudig maar wel heel stijlvol en lief

Riet zei

Wowww Erika,wat zijn ze prachtig, heel mooi papier, en die pons is ook zo mooi.

Fijn weekend.
Liefs Riet.

Erika zei

Dank je wel Ellen!

Groetjes Erika

Erika zei

Dank je wel Riet!
En die pons is inderdaad heel erg mooi, ben ik helemaal met je eens.

Groetjes Erika

Karin zei

Simpel kan ook mooi zijn. En let maar eens op... vaak zijn het de geboortekaarten die rustig en strak zijn. Ik vind ze erg mooi geworden...

RosesMarijke zei

Ik vind de kaarten heel erg leuk geworden.
Gewoon geweldig!!

Erika zei

Da's waar Karin, zo had ik het nog niet bekeken. Bedankt voor je complimentje!

Groetjes Erika

Erika zei

Dank je wel Marijke!

Groetjes Erika

Janny zei

simpel noem je dat?? ik vind ze prachtiggg!

Erika zei

Dank je wel Janny!
Zo zie je maar dat anderen heel anders tegen je kaartjes aankijken.

Groetjes Erika