maandag 8 juni 2009

Eindelijk weer een kaartje


Hier is dan eindelijk weer 's een kaartje van mij.
Het papier is van Graphic 45, echt een schitterende lijn en heel geschikt voor vintage kaartjes. Het plaatje komt van een knipvel van Marianne Design. Verder heb ik m'n ovale Nestabilities gebruikt, bloemen van Prima Marketing, pareltjes van Basic Grey, een takjespons, een stukje kant en wat roosjes.

Ik wens jullie allemaal een gezellige dag verder, bedankt voor het langskomen en.... hopelijk laat het volgende kaartje niet zo lang op zich wachten!

Groetjes Erika

8 opmerkingen:

*Ellen* zei

het ziet er super uit ook erg mooi de kleuren

RosesMarijke zei

Hallo Karin

Wat een mooooie kaart!!

Riet zei

Wowww Erika,wat een schitterend kaartje,
Prachtig papier en plaatje.

Liefs Riet.

Erika zei

Dank jullie wel voor de leuke reacties!

Groetjes Erika

Unknown zei

Prachtig zeg en die lijn ga ik ook eens opzoeken,want die is wel heel erg gaaf inderdaad.
groetjes emilie

Erika zei

Dank je wel Emilie!
Het is echt schitterend papier.

Groetjes Erika

Janny zei

oooooh jij maakt gave kaartjes zeg!! ik ga volger van je worden...hoef ik niks meer te missen!
bedankt voor je reactie op mijn blog!

Erika zei

Bedankt Janny, wat leuk dat je langs bent geweest!
Ik volg jouw blog ook sinds kort, dus ik hou je in de gaten hihi.

Groetjes Erika