donderdag 25 maart 2010

Marianne Design Challenge #5



Het is alweer tijd voor Challenge nr. 5 op het Marianne Design Challenge Blog.

Deze keer is het weer een sketch-challenge. Maak een kaartje n.a.v. deze sketch en gebruik daarbij minimaal 1 stempel of 3d plaatje van Marianne Design.
LET OP: alleen een tekststempeltje is niet voldoende.

Ik heb voor mijn kaartje de volgende materialen gebruikt:

- Elines Toddlers Clearstamp (Marianne Design)
- DCWV Paper Pad - Latte
- Creatables Ribbon Flower 3 van Marianne Design (swirls)
- Bazzill Kraft Cardstock
- Rub-ons Marianne Design
- Bloemetjes en brads

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress Inkt.

Bedankt voor het langskomen en een gezellige dag allemaal, geniet van het mooie weer!

Groetjes Erika

6 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje prachtig is die

Neline zei

een heel lief kaartje Erika!!
groetjes
Neline

Alina zei

een prachtig kaartje, Erika, mooie kleuren en leuk stempeltje!
groetjes, Alina

Diane zei

Ha Erika,

Wat een leuke kaart weer zeg.

Groetjes,
Diane

Wybrich zei

schattig kaartje Erika!

Made by Janet zei

zo..haha..daar ben ik dan..
Heb even weer je blog bekeken en er staat weer heel wat moois op!
Die vlinders vind ik toch ook wel super!!

Lieve groetjes JAnet