zaterdag 20 maart 2010

Vlinders




Deze kaartjes zijn allebei gemaakt met de Vlinder Creatables van Marianne Design. Toen ik ze zag was ik meteen verkocht, ze zijn echt supermooi vind ik!

Voor het bovenste kaartje heb ik het Tilda papier gebruikt (Classic serie) en voor het onderste kaartje het Juliette papier van s.e.i. De tekststempels zijn van Marianne Design. Verder nog wat bloemetjes, roosjes, pareltjes en de prachtige Chandelier Garlands van Magnolia.

Leuk dat je langs bent geweest en een heel gezellig weekend verder!

Groetjes Erika

20 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig mooi Erika!

Groetjes Ida

Anneke zei

Wauw wat zijn ze mooi!!
Groetjes Anneke

Anoniem zei

wat zijn ze mooi!!!!!!

Tine

Katinka zei

Nou ,en óf de vlinders leuk zijn....ik vind ze SUPER! Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt !

Groetjes
Katinka

fridel zei

wat een mooie kaartjes met die vlinders heel mooie kleuren groetjes frieda

Inge zei

Het zijn idd supermooie vlinders en mooie kaarten!
Groetjes, Inge

Lena zei

Hallo Erika.
Je kaarten met vlinders zijn werkelijk schitterend!!!.
Groetjes Lena.

RosesMarijke zei

Wat een schitterende kaarten ERIKA!!

De vlinders zijn beeldschoon!!

*Ellen* zei

whow kan maar een woord bedenken ze zijn schitterend

Neline zei

Hoi Erika, Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog.
Natuurlijk gelijk ff bij jouw kaarten gespiekt...complimenten hoor!!!
Zij zijn super.
Ik kom zeker eens vaker bij je langs.
groetjes
Neline

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een prachtig kaartje Erika, ze zijn super!
Groetjes van Jacqueline

Liefs Ineke zei

Ha Erika, wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.

Toppie meid.

Groetjes van Ineke

Gretha zei

prachtige creaties Erika en wat een mooi papier hé.
groetjes van Gretha

Neltine zei

Hoi die Erika,

Wat een mooie kaartjes maak jij zeg. Ik vind ze helemaal supertjes.
vooral je vintagekaartjes vind ik gigamooi.

Ben je meteen maar even gaan volgen, want wil niks missen:)

Groetjes,
Neltine

* Üla * zei

Zo ongelofelijk super mooie kaarten Erika!!!
Erg elegant en zo subtiel geworden!
Prachtig!
groetjes Ula

Diane zei

Dat is weer eens heel wat anders dan anders zeg, maar wel erg gaaf!!!

Groetjes,
Diane

Erika zei

Hoi Erika

Leuke kaarten heb je gemaakt.
De vlinders zijn niet echt mijn ding maar nu ik ze zo zie wel erg leuk.

Groetjes erika

Marjan van der Wiel zei

Prachtig Erika!!! Succes zaterdag.

Liefs, Marjan

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wauw, wat een mooie kaarten zijn dit.

Groetjes Jolande.

3dnadia zei

Twee prachtige kaartje

Groetjes Nadia